dimecres, 19 de juliol del 2017

Fins aquí i més enllà



Això s’acaba.  Després de les merescudes vacances d’estiu, continuo de vacances indefinidament.


S’acaba tota una vida de militància sindical activa a Comissions Obreres i comença altre de nova, però amb el mateix compromís de lluita per la defensa dels drets dels treballadors i treballadores, dels drets socials i també nacionals, i de la justícia i la igualtat.


Una militància que vaig començar als 16 anys en una fàbrica tèxtil, organitzant-me en, les encara il·legals, Comissions Obreres. Organització on he crescut com a persona, on he trobat sòlides amistats i l’amor a la meva dona.


Em porto els meus amics i amigues mortes, i també un munt d’amics i amigues que m’han acompanyat durant bona part de la meva vida, i que seguiran acompanyant-me en aquesta nova etapa.


Tanco aquest Racó del sindicata però continuo amb el mateix compromís que vaig començar, ara fa 43 anys.

4 comentaris:

  1. T'he conegut sempre igual

    (...)
    Sense parlar m'has dit "tot va creixent",
    lluita d'avui pel demà viu i lliure,
    que es va forjant aquests dies terribles,
    temps aquests temps de tantes ignoràncies.

    No m'he girat mentre serè em creuaves,
    he sentit fort un gran orgull molt d'home,
    no em trobe sol, company, no et trobes sol
    i en som molts més dels que ells volen i diuen.

    Alerta vius, jo sé que si caiguesses
    tants anys, molts anys, massa anys et demanaven.


    bon vent i barca nova!
    abraçades, company... com sempre.

    ResponElimina