dijous, 17 de novembre del 2016

Del racó del sindicata

Depresió



Avui estic depre. No pels resultats de les eleccions que, tot i no complir amb totes les expectatives, aquests són òptims.

Deia en un post anterior que per fer d’agent electoral havies de tenir aptituds com l’empatia, la flexibilitat, la rigorositat, el compromís, la iniciativa... 

Em va faltar la persuasió i la comunicació.

I és per aquestes mancances que estic depre. Alguns malentesos, ingerències, equivocacions, patacades..., que em porten a pensar que no serveixo per aquesta tasca.

Em van demanar fer-me càrrec de la planificació de les eleccions sindicals per revertir un període de descoordinació i previsions errònies.

En aquest temps, no sense dificultats, entrebancs i una certa ingenuïtat, però amb moments de gaudi, penso que estic aconseguint el compliment de l’encàrrec.

Què està fallant? L’empatia, la persuasió i la comunicació. 

4 comentaris:


  1. Ei nen, fantàstic que et qüestionis, que analitzis i siguis crític: ja saps que és millor que et facis tu l'autocrítica que te la facin els altres! Senyal que estàs viu, que estem vius. El dia que no ens preguntem a nosaltres mateixos... Però dit això, no t'exigeixis més del que toca i aixeca l'ànim. Segur que has fet una gran campanya electoral, una bona feina. Seguríssim. Amb el punt d'exigència que cal i, per això, lluny de l'auto-complaença. El que necessita el sindicat: gent compromesa. I alegre. Demà serà un altre dia. Serà un dia diferent. Com t'agrada la poesia, et regalo uns versos del poema "Nada dos veces" de Wislawa Szymborska:
    "Ningún día se repite / ni dos noches son iguales / ni dos besos parecidos, ni dos citas similares".
    Una abraçada, tx

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui és un altre dia després dels teus ànims i els versos que em regales.
      Un petó molt fort

      Elimina